Garantie

Op al onze producten is de garantietermijn van twee maanden van toepassing. Dit geldt onverminderd uw wettelijke rechten.

 

Uitgesloten van garantie

  • Schoenen die gebruikt zijn voor een ander doel dan waarvoor ze gemaakt zijn vallen niet onder onze garantievoorwaarden.
  • Schade van buitenaf
  • Het doorslijten van neuzen en andere schoenendelen
  • Het barsten van lakleer
  • Defecte ritsen ten gevolge van ruw gebruik.
  • Een stukgetrapte hielpartij ( dit wordt meestal veroorzaakt door het niet op normale wijze openen en sluiten c.q. aan- en uittrekken van de schoenen)

 

Defect bij ontvangst

Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@dance-shoes.nl. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar of een tegoedbon.

 

Stappenplan garantie en defecten

Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

1. Meld bij onze klantenservice dat er sprake is van een defecte artikel en beschrijf zo duidelijk en specifiek mogelijk wat er aan de hand is met het artikel.

2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek en eventueel verdere informatie.

3. Na overleg met de leverancier, ontvangt u via de e-mail instructies voor de terugzending van het artikel.

4. Na ontvangst van uw zending, stuurt Dance-Shoes.nl een ontvangstbevestiging via e-mail en worden uw schoenen retour gestuurd naar de leverancier.

5. Zij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

6. Wij informeren u vervolgens over de mogelijkheden.

 

Kosten retourzending

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. Dance-Shoes.nl draagt de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.


HomeHome

Mijn winkelwagen  

(leeg)

U winkelt bij ons veilig!

voordelen dance-shoes

Nieuwe producten

Geen nieuwe producten